Allmänt

Jag hatar Lev Väl. Skitföretag.

Kommer ni ihåg att jag fick ett samtal för ett tag sen. En man som pratade skitdålig svenska snackade en massa om presentkort och vinster, och jag begrep inget, men sa Nej, jag vill inte ha något.

Sen kom ett paket multivitaminer i lådan. Som jag då ska ha tackat ja till.

Företaget heter Lev Väl och nu ska vi prata om idioter.

Idiot nummer ett är han som ringde. Idiot nummer två heter Kenny Jeppsson, och jobbar på kundtjänst på det här skitföretaget. När jag ringde idag, för nu har det såkart kommit en påminnelse på fakturan som jag bestridit, så var han inte direkt tillmötesgående. Han lyssnade på inspelningen som gjordes av samtalet där jag ska ha tackat ja till det här provpaketet a´59kr. och återkom och sa att jag sagt nej till en prenumeration men ja till ett provpaket. Eh… beror väl på hur man lyssnar har jag en känsla av.

Jag bad att få lyssna, men se det gick inte för det var enbart myndigheter som fick lyssna. Såklart. Allt för att göra så man pröjsar i stället för att krångla.

I ärlighetens namn var jag väl inte mitt allra trevligaste, men jag är sur över att de försöker lura mig.

Jag ville att de skulle ta bort den här fakturan, på skitpiller jag inte beställt, och jag kan skicka tillbaka dem om de står för porto. Han TOKVÄGRADE. ”Det tänker jag inte göra”

Varför då?

För att jag beställt och för att jag var otrevlig. Okey…så otrevlig var jag ju då inte. Mer förbannad.

Jag bad som alltid om att få prata med hans chef och på tråden fick jag då idiot nummer tre: Sebastian Eriksson.

Chäääääf över Kundtjänst minsann och knappt torr bakom öronen.

Han sa att jag var otrevlig och då tänkte han minsann inte alls ta tillbaka något.

Jag var arg, med all jäkla rätt. Han har definitivt inte hör mig när jag är otrevlig på riktigt 😉

Så istället för att fixa detta över telefon så föredrar både Kenny Jeppsson och Sebastian Eriksson att jag polisanmäler och anmäler till Konsumentverket…Förtaget heter allots Lev Väl och lurar på folk multivitamintabletter.

Deras chef, Martin Sjöbo, var inte anträffbar för han var utomlands. Så läglig, eller hur? 😉

 

Alltså, jag blir så in i hela fridens förbannade galenskaps irriterad på sånt här. De LURAS med berått mod, och så ursäktade sig Sebastian Idiot med att det inte var meningen. Nä, men om en snubbe som inte kan tala svenska så jag begriper lurar på mig nåt jag inte vill ha, och något jag säger NEJ till, på en inspelning jag inte få höra…så är det nog meningen va?

Samtalet slutade med att han slängde på luren i örat på mig, efter att han sagt att han inte tänkte prata med mig mera….? En kundtjänst chef alltså…. Är det seriöst?

Hur otrevlig en kund än är så är väl knappast det ett korrekt bemötande, och jag var definitivt inte på något vis ens speciellt otrevlig, som sagt. Arg, upprörd, irriterad, men högst lösningsfokuserad.

Okey, jag sa : Men lilla vännen, menar du på allvar att du tycker att det är okey att …. blablabla.

Och ”Lilla vännen” tog hus i helvete: Sebastian: –  Du ska inte prata med mig på det viset!

Men jag är gammal, och han en snorvalp, då är Lilla vännen inte så fel, och dessutom rätt trevligt, beroende på hur man väljer att ta det;)

Jävla idioter.

 

Så nu, kära bloggläsare med bättre koll än jag. Vart anmäler jag? Polisen? Konsumentverket? Något mer?

Jag vet att detta förtag har en sisådär 200 anmälningar, jag har läst några artiklar där de lurat på folk samma saker, så de är högst oseriösa. Men det är ju ändå alltid hopplöst att få rätt.

Därför hänger jag ut dem här, rakt av med namn. En liten hämnd är också en hämnd. Ringer de er så be de fara åt skogen. Hälsa från mig:)

Lev Väl alltså. Oseriösa skojare.

 

Kommentarer

  1. Moa

    Fasen vad jobbigt, minst sagt… Jag svarar alltid på skyddat nummer eftersom det kan vara vården men då kommer ju ibland sådana här grejor också (en gång när de för en gångs skull inte ringde från skyddat nummer lade jag in det som OBS! Telefonförsäljare! i telefonboken). Har lärt mig att bara säga nej nej nej oavsett vad de säger. En el-kille var jäkligt påstridig, vägrade säga något när han startade inspelningen och till sist tryckte jag bara bort samtalet. En annan gång var det viktminskningstabletter jag absoluuut skulle köpa. Kändes smått obehagligt att få det samtalet som väldigt smal och ex-ätstörd…. Hoppas att du blir av med dem nu! Riktigt oseriösa företag har ju ibland klippt och klistrat lite i inspelningen för att få tag på ett ja :/

  2. Maria

    Jag svarar sällan på okänt nummer. Brukar googla numret efteråt/under tiden de ringer. Ofta får man fram om det är telefonförsäljare eller inte. Visar det sig att det är försäljare så blockar jag numret.
    Svarar jag och det är en försäljare så säger jag: tack men jag är inte intresserad. Börjar de argumentera så upprepar jag och lägger på och blockar sedan. Dottern är uppmanad att aldrig svara på okänt nummer. Går igenom hennes telefon ideligen och blockar ev nr där med. Den som har haft hennes nummer tidigare är tydligen kund överallt och har lämnat mobilnummer så de företagen får ringa trots NIX, som även jag har. Är jag i närheten när de ringer på hennes nummer så upplyser jag om att det är en minderårig som har numret nu och att de får stryka numret i deras listor, då upphör samtalen. Tack men nej tack vänligt men bestämt och lägga på och blocka så kan man lägga energin på bättre saker. 😊

  3. Kicki

    Fortsätt bara bestrida deras fakturor, så länge du bestrider kan dom inte skicka inkasso eller liknande. Deras enda lösning då är att dra dig till tingsrätten och det vågar inte dom här skit o bluff-företagen. Ta det lugnt o bestrid alla fakturor o skriv att du bestrider för att du inte beställt någon vara från dom.

  4. Charlotte

    Jag tror du anmäler till polisen, Konsumentverket och Arn- och tipsa typ Aftonbladet 🙂

    En sak vet jag iaf och det är att enligt lag så har man rätt att lyssna på sina egna inspelningar- jag har själv gjort det och då fått filen mailad!

    1. familjenannorlunda
      familjenannorlunda

      Vi kommer inte att vara med. Även om vi skulle bli tillfrågade så låter inte barnens pappa dem vara med.. Han säger att han vill skydda dem från offentligheten eftersom han själv lider av den;). Grejen är ju bara att han var otrogen och dumpade hela sin familj på fulast möjliga vis- kanske får man onda ögat av folk då. Kanske bör man tänka till innan man beter sig som en ärkeidiot. Speciellt om man ställt upp i tv som den perfekta fadern;)
      Han är rädd för att jag ska hänga ut honom i tv. Det han inte begriper är att det kan jag göra ändå, i andra program men aldrig i Familjen Annorlunda. Det skulle aldrig tillåtas. Men så är det.
      Så tyvärr:(

  5. Anne

    Jag fattar inte varför någon pratar med de här jepparna när de ringer? Funderar ni ärligt talat fortfarande på att köpa något som helst över telefon??? Nej, då behöver ni inte heller lyssna på vad de har att säga. ”Nej tack, jag är inte intresserad.. Klick!” Då är man inte ens otrevlig.
    Ett vanligt knep de här med gratisprylar kör med är att börja med att fråga: ”XXXX är det korrekt adress?” När man då säger ja så heter det sedan att man tackat ja till en gratissändning som startar ett abonnemang. Jag har inga tips att ge dig utom att du inte ska ge dig! Lycka till!

  6. Skåne tjej

    Intressant att deras chef heter MARTIN SJÖBO….. Sjöbo är nämligen en ort i Skåne… Man kan säkert heta det oxå i efternamn, men de känns verkligen som ett artist namn, . Vissa borde skämmas över att lura folk, usch.. Jag hade mått så otroligt dåligt om jag jobbat med att lura människor, ge dom vad dom tål!!

  7. Lisa

    Kanske nån annan redan skrivit detta men självklart har du rätt att lyssna på ditt eget avtal. Som att du tecknar nåt skriftligt o sen påstå att bara myndighet får titta på det..nä nä

  8. Maria

    Jag har också blivit uppringd av dem och sedan klagat. Efter ett tag sa de till mig att jag var otrevlig och så la DE på luren. Vad jag sa? -Jag vill att ni slutar nu jag har inte beställt nåt av er!!! Denna replik hade jag upprepat säkert 10 gånger innan de la på och kallade mig otrevlig… Så heja dig Carola jag tror du gjorde helt rätt!!!

  9. Sofie

    INTE okej att hänga ut människor på kundtjänst med namn. Det kan väl inte dom hjälpa? Och det är också oftast unga människor som jobbar där. Sen förstår jag inte vad man förväntar sig när man själv är otrevlig. Har du någonsin hört att det du ger är det du får? Jag har ringt till kundtjänster i 20 år och aldrig blivit illa bemött en enda gång. Trots om jag tycker företaget gjort fel är jag ändå alltid trevlig. Vill du ha hjälp och bli trevligt bemött får du bemöta på samma sätt själv.

    1. Lisa

      Har jobbat på kundservice i 5 år och de flesta kommunikatörerna har ”artistnamn” dvs påhittat (iaf efternamnet)

      1. Jenny Klahr

        Ett företag med så mycket anmälningar ska självfallet fram i ljuset med namn o allt. Företaget måste stoppas! Heder till Carola som tar strid. Är så många som blir lurade av dem o inte vet hur de ska agera och av rädsla att få betalningsanmärkning så betalar de faktura på faktura…å det för nåt de inte vill ha el ännu värre inte ens beställt.

    2. familjenannorlunda
      familjenannorlunda

      Jag har svarat flera gånger på samma sak: jag VAR TREVLIG TILLS DE VAR OTREVLIGA. Varför ska det trevliga bara gå åt ena håller? Från mig enligt er;)

  10. Norrlänskan

    Åkte buss hem från Sthlm i går till Norrland och stannade på Hakkes krog o käkade och medans vi sitter där o äter kommer en man in o sätter sig vid ett bord och jag säger direkt till min sambo att den mannen vet jag vem det är, jag känner igen honom från tv. Sen kommer en kvinna o ett barn o sätter sig o då förstod jag att det var ditt ex. Tänkte då att hur kan man göra som han gjort o gör mot dej ??När vi åkte så såg jag syltbilen utanför.Kämpa på och du är fantastisk.Kram

  11. Maria Sjölander

    Arn är väl också ett ställe att skicka in en anmälan till eller har jag fel,jag lägger alltid på om jag känner att jag håller på att bli indragen i nåt som jag inte vill ha,sen så är nix väldigt bra, har det på både hemma telefon och mobilen.

  12. Stadsflickan

    Jag har råkat ut för samma företag, jag skickade tillbaka mitt paket, tog kort på paketet med portot, när det las på lådan etc. Jag fick hem ett inkassokrav typ två månader senare.
    Var riktigt förbannad när jag ringde upp deras kundtjänst, tjejen som svarade då, sa jag var otrevlig och la på luren.
    Ringer upp igen, kräver att de makulerar fakturan, spelar in samtalet, blev lovad att de skulle makulera fakturan och krävde en mailbekräftelse på detta.
    Anmälde därefter företaget till konsumentverket, mailade även info till Aftonbladet då även jag såg att företaget har över 200 anmälningar.
    Ett riktigt skitföretag enligt mig, jag undrar hur många som betalar för att de inte orkar krångla.

  13. Mia

    Mitt råd är att ALDRIG ge sig in ett sådana här samtal. Svara nej tack till alla telefonförs. direkt och lägg på luren. Har du inte nixspärr? Anmäl om förs. ringer trots spärr.

  14. Karin

    Fast nej, att kalla någon ”lilla vännen” i en sådan situation är allt annat äm trevligt, det är bara mästrande och väldigt onödigt.
    Självfallet är det fel av företaget att skicka hem produkterna till dig utan att du beställt dem men det är ju inte personen på kundtjänsts fel.
    Jag jobbar själv på kundservice och hade du kallat mig lilla gumman hade jag faktiskt också avslutat samtalet.
    Det här är inte först gången du beskriver samtal där du varit i kontakt med olika företag och quote ”inte varit mitt allra trevligaste”, man får den servicen man förtjänar.

    1. familjenannorlunda
      familjenannorlunda

      Okey vi säger så:)
      Jag BÖRJADE trevligt, och blev sur av bemötandet. Det gör jag alltid, vad är svårt att fatta? Blir jag trevligt bemött är jag fortsatt trevlig! Detta företag är bluff och även personerna i kundtjänst är bluff. De lurar medvetet folk vilket jag visste när jag ringde. Därav hade jag aningens lättare än vanligt att bli förbannad.
      Mitt allra trevligaste innebär inte otrevlig, det måste du förstå här, lilla gumman 😉

      1. Anette la Fleur

        Ringer en säljare så ska han eller hon vara trevlig mot kunden och om inte Carola beställt något och är det då ett seriöst företag så ska de hjälpa till. Att de inte vill man ska lyssna på inspelningen det säger väl allt om företaget. Oseriösa är vad de är… Jag brukar inte kommentera men i detta läget kan jag inte låta bli. Bara stå på dig Carola jag hade gjort likadant som dig.. Tack för en trevlig blogg.. Stor kram till dig

        1. sofie

          Löjligt Carola. Både lilla vännen och gumman är nedvärderande och hela inlägget är barnsligt av dig. Förstår din ilska och din rätt att vara arg, men dina ursäkter här när du försvarar dig är ju löjliga. De lurade dig och du var otrevlig, punkt. Tycker det är bra att du varnar om företaget, men att du inte inser att ditt agerande var otrevligt är ju bara barnsligt.

          1. familjenannorlunda
            familjenannorlunda

            Klart jag var otrevlig!! Varför ska jag vara trevlig när jag blir dåligt bemött??????! Fattar inte faktiskt 🙂

      2. Anette la Fleur

        Ringer en säljare så ska han eller hon vara trevlig mot kunden och om inte Carola beställt något och är det då ett seriöst företag så ska de hjälpa till. Att de inte vill man ska lyssna på inspelningen det säger väl allt om företaget. Oseriösa är vad de är… Jag brukar inte kommentera men i detta läget kan jag inte låta bli. Bara stå på dig Carola jag hade gjort likadant som dig.. Tack för en trevlig blogg.. Stor kram till dig

    2. Jenny Klahr

      som säljare (likaså servicepersonal) ska oavsett bemöta kunden trevligt o gå efter mottot ”kunden har alltid rätt”. En professionell säljare tänker även på företagets rykte…

  15. Madde

    Usch och fy fan vad irriterande. Det blir ju bara värre och värre med sån här skit när de tillochmed ringer från mobilnummer på kvällarna. Jag svarar aldrig och lägger systematiskt in skiten på avvisningslistan på telefonen men ibland slinker nån idiot igenom. Eftersom de alltid börjar med ”ja hej är det Madelene jag pratar med” går det bra att säja NÄ och lägga på.

  16. Vanessa

    Hej! Du kan ringa din konsumentvägledare om du vill prata tips och råd! Gratis juridisk rådgivningen. Men, du ska fortsätta att bestrida fakturan, räcker med en gång till varje instans. Gärna skriftligt (o med rek el med läskvitto) så du har bevis på att du gjort det. Begär också skriftligen att få ta del av ljudinspelningen. Det är visserligen bara domstol som kan tvinga dem att lämna ut men de kan åka på torsk i tingsrätten om det visar sig stt de vägrat lämna ut ljudinspelningen. Hade du fått den o insett att du tackat ja hade det inte behövt bli ett ärende i domstol o de har då väckt talan i domstol i onödan.

    Får du krav från inkasso gör du samma sak, bestrid. Detsamma om det kommer från kfm. Du får inte en betalningsanmärkning om du bestrider. Då måste företaget först ha stämt dig i domstol, du har förlorar o vägrar ändå att betala. Lite rörigt kanske- men ring eller titta förbi konsumentvägledningen i Uppsala- de sitter på biblioteket!

  17. Helén

    ARN brukar ta upp och sedan kommer dom bli svartlistade. Polisen definitiv Och som du säger konsumentverket
    jag brukar fråga när såna företag ringer femtioelva gånger om man inte måste behärska svenska. vad menar du. Jag har sagt till er varje gång ni ringer Nej vi är inte intresserade. Men ändå ringer ni. En gång till ni ringer så kommer jag polisanmäla er för trakasserier. Då slutar dom för stunden. Tills dom kommer på att ja just det. vi kan ringa igen. Nästan exakt samma nummer som tidigare förutom en enda siffra.
    Sist ett företag ringde från 6 olika nummer med samma idiot bakom luren så sa jag nu vill jag ha ditt namn. Varför det fick jag till svar. Ja sa jag du trakasserar oss trots att jag sagt att vi ej är intresserade och polisen är väldigt intresserad av vem du är. Det numret har inte kommit upp varken på hem telefon eller någon av våra mobilnummer fler gånger

  18. SommarRos (julros på vintern)

    Får man ha en åsikt utan att du nu blir urförbannad igen?
    Fula företag och att luras är inte ok! Alla har vi nog drabbats av de här idioterna. Håller med dig och kan förstå att du blir irriterad men måste ändå få säga..ja ja jag vet att det är frivilligt att läsa bloggen..gillar ju det du skriver nästan alltid men det här inlägget är så aggressivt med ett ganska barnsligt uttryck! Har uppfattat dig som en jordnära och stabil människa men man kan ibland se i vissa inlägg när du mår dåligt mer än att bli förbannad på ett idiotföretag. Bjud dom inte på allt det här! Jag går in varje dag för att läsa inlägg. Ni verkar vara en kanonfamilj! Hälsningar från en, i all välmening igen, tant/mamma/mormor i Stockholm.

    1. familjenannorlunda
      familjenannorlunda

      Jag var skitförbannad:)
      Och hämndlysten, och behövde pysa ur lite ånga. Sen satt jag i telefon ett par timmar och anmälde företaget, till polisen, Konsumentverket, datainspektionen, och fick ganska intressant info. Jag vinner detta:)
      Men blir vansinnig för dels egen del men även å alla som inte törs/orkar/ids bråka tillbaka utan betalar. Jag må vara barnslig ibland men det står jag för:)
      Dock var jag riktigt riktigt förbannad över hur de här två killarna bemötte mig. Sådär så jag skulle kunnat åka dit och ge dem en avhyvling;)
      Genom att blogga om deras metoder så hoppas jag kunna varna andra, och se till så de får fler anmälningar, och så småningom försvinner. Det tycker jag inte är att bjuda dem på något. Inte mer än dålig reklam;)
      Nu är jag glad igen, och inkassoföretaget har strukit min ”skuld ” samt tackat för att jag agerat, de vill bli av med företaget som kunder och deras jurister jobbar med det. Det ringde de upp bara minuter efter att jag mailat dem.
      Barnslig absolut! Men saker händer åxå 🙂

  19. Terese

    Som någon som arbetar på teknisk support (liknande kundtjänst) så tycker jag att de gjorde rätt om du blev arg och gick till angrepp. Ingen är betald för att bli utskälld av någon. Däremot förstår jag absolut din frustration och håller med om att de borde ha bättre rutiner. Samt att du har all rätt i världen att få ut ditt inspelade avtal så en polisanmälan och de åtgärder du vidtagit är rimliga. Men inför framtiden så är tipset att hur arg man än är inte ta ut det på den i telefonen 99,9% vill hjälpa till och vara bemötesgående och ordna upp det som har hänt.

    1. familjenannorlunda
      familjenannorlunda

      Jag var inte vare sig arg eller otrevlig från början, det kom med det högst dåliga bemötandet jag fick. Jag börjar alltid trevligt, det finns sällan anledning att inte göra det, så oroa dig inte:)
      Tror att även du tappat hakan över det de sa båda de här killarna…

  20. Malin

    Polisanmäl de gjorde vi, polisen sa att de var de enda man kunde göra och skicka tillbaka tabletterna. Lycka till!!

  21. Lena

    När du får från kronofogden bestrider du fakturan .skriftligt och skriver ibestridandet att ärendet överförs till Tingsrätten Men du ska även ha bestridit skriftligt till företaget. Du kan anmäla till KO men dom behöver inte lyssna på dom.

  22. Elin

    Skicka gärna ett mail till Svensk handel som har en bra varningslista. Bestrid fakturan skriftligt, exemelvis via mail så att du har bevis. En faktura som du bestridit får de inte skicka till inkasso. Det som de kan göra är att gå till domstol med ditt ärende men denna typ av företag brukar undvika domstol. Skriv i bestridandet att du bestrider fakturan eftersom du inte gjort någon beställning alt att försäljningsstättet är att jämställa med bedrägeri. Undvik telefonsamtal med dem, ett enda ”ja” kan användas emot dig… Bestrid men lägg ner så lite energi som möjligt på dem, de är inte värda tiden.

  23. Kristina Å.

    Och de börjar ofta med att man deltagit i en undersökning och nu vill de belöna en men sen slutar det med att de egentligen vill att man ska köpa något och hänger man inte med där så vips! har man antagligen tackat ja till något man trodde man skulle få gratis. Om det ändå var något seriöst de sålde som folk ville köpa men ofta är det ju inte det.

    Instagramma och twittra också, brukar spridas väldigt snabbt.

    Må så gott trots allt 🙂

  24. Monica

    Jag brukar för det första aldrig ens svara på nummer som kan misstänkas vara telefonförsäljare. Nummer som börjar på 090 är ofta det. Dom blockar jag direkt. Men då byter dom ju nummer och då blir det bara en högre slutsiffra. Smart va!!
    När dom säger att jag har något av dom korten dom nämner så säger jag att det ska dom skita i och lägger på luren. Ofta heter dom ju något typiskt svenskt namn men pratar näst intill obegripligt. Jag sa till en kille: Jag tycker att du ska ta en kurs i svenska i för jag förstår ta mig faaan inte vad du säger!!! Nej fy bubblan för alla dessa satans försäljare. Tycker riktigt synd om de som inte lyckas få något annat jobb än att behöva sjunka så lågt att man måste ringa runt och lura folk rätt upp pch ner!!!
    Stå på dig och hoppas att du vinner över dom till slut. Ska bli spännande att få höra hur det går.

    1. Ansan

      Lite knepigt om du blockar alla nummer som börjar på 090. Just 090 är riktnumret till Umeå, och trots att det tyvärr finns gott om oseriösa företag och försäljare i Sverige så finns det gott om vanliga människor, myndigheter och annat i Umeå. 🙂

      1. Monica

        Nu blockar jag ju onte automatiskt nummer från Umeå för jag känner ju igen dessa nummer som jag sa. Dom byter ju bara slutaiffrorna. Dessutom har jag ingen som helst koppling till någon i Umeå då jag bor i södra Sverige och då må det vara hänt att jag missar något. Det finns i vart fall något eller några jobbiga företag som ringer från Umeå även om det självklart bor massot med trevligt folk där vilket jag inte betvivlar en sekund!!!

      2. Monica

        Nu blockar jag ju inte automatiskt nummer från Umeå för jag känner ju igen dessa nummer som jag sa. Dom byter ju bara slutaiffrorna. Dessutom har jag ingen som helst koppling till någon i Umeå då jag bor i södra Sverige och då må det vara hänt att jag missar något. Det finns i vart fall något eller några jobbiga företag som ringer från Umeå även om det självklart bor massot med trevligt folk där vilket jag inte betvivlar en sekund!!!

  25. Jossan

    Hej!
    Jag jobbar som polis. Gör en polisanmälan. Ett bedrägeribrott. Du har blivit lurad att ingå ett avtal som du ej sagt ja till! Ring och maila gärna också till företaget och berätta att polisanmälan är gjord samt att du bestrider fakturan och inte tänker betala något du ej beställt.
    Du har blivit lurad rakt upp och ner och det är så sjukt vanligt.
    Jävla oseriösa skitföretag!
    Kram Jossan

    1. familjenannorlunda
      familjenannorlunda

      Tack! Har polisanmält, anmält till Konsumentverket, och till Datainspektionen 🙂 Pratade med en konsumentvägledare och fick bra info, nu är det krig 🙂
      Inkassoföretaget är anmält det med, och jag har mailat båda företagen och talat om det.
      Usch vilka puckon det finns.

      1. Nanna

        Bra gjort. Min gamla svärmor på snart 80 år har också blivit lurad. Kanske var det inte exakt det företaget men dom har ju säkert lurat någon annan gamling. Bra med sånna unga och företagsamma människor som dig.

×

Carola Wetterholm – Familjen Annorlunda

Carola Wetterholm, niobarnsmamma från Uppsala, som medverkat i Familjen Annorlunda. Numera ensam med alla barnen på heltid. Vi är en stor familj, men den funkar precis som alla andras, kanske lite mer av allt bara . Tvätt och mat...och ytterkläder i den trånga hallen... Ett är säkert och det är att det blir aldrig tråkigt med nio barn i familjen! Maila mig? Gärna :) Här : carolawetterholm@gmail.com

Samarbetspartner:
Cure Media - Influencer Marketing